Μετά την αποχή ενός έτους λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν από την πανδημία, η FOOD EXPO GREECE επέστρεψε στις 14 Ιουνίου 2021 δυναμικά και μόνο ψηφιακά, καθώς η προγραμματισμένη φυσική έκθεση λόγω των δυσμενών συνθήκων που εξακολουθούν να επικρατούν λόγω της πανδημίας, κατέστησε την φυσική διεξαγωγή αδύνατη.
Η ψηφιακή μορφή της FOOD EXPO 2021, η οποία διεξήχθη στις 14-18 Ιουνίου προσέφερε μια μοναδική digital εμπειρία που είχαμε την ευκαιρία να τη ζήσουμε και εμείς, καθώς η Οργάνωση παραγωγών συμμετείχε για πρώτη φορά σε ψηφιακή έκθεση για την παρουσίαση των βιολογικών της προϊόντων.
Η ψηφιακή έκθεση έδωσε τη δυνατότητα σε σημαντικό αριθμό key-buyers Τροφίμων και Ποτών από όλον τον κόσμο να ανακαλύψουν τα ελαιοκομικά βιολογικά προϊόντα της Οργάνωσης, όπως τις επιτραπέζιες ελιές, με πιο φημισμένη την Κονσερβολιά, αλλά και το ελαιόλαδο που παράγει η περιοχή των Ροβιών. Και οι τέσσερις ημέρες διεξαγωγής της 1ης FOOD EXPO Digital ήταν γεμάτες ψηφιακές περιηγήσεις και b2b meetings με Έλληνες και ξένους αγοραστές μέσω video call ή online chat.
Η μη αναμενόμενη μεγάλη συμμετοχή αγοραστών και επισκεπτών δημιούργησε τις συνθήκες ώστε να πραγματοποιηθούν εμπορικές συναλλαγές, να διευρυνθεί το πελατολόγιό και να προχωρήσουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου διανομής στην νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί.
Το πλούσιο και επίκαιρο πρόγραμμα ομιλιών και παρουσιάσεων της ψηφιακής έκθεσης έδωσε τη δυνατότητα στα στελέχη της επιχείρησης να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά την παραγωγή και συσκευασία των τροφίμων και ποτών, τα νέα πακέτα και οι ευκαιρίες για χρηματοδοτήσεις, τις εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε νέες αναπτυσσόμενες για αυτά αγορές, τις στρατηγικές προσέγγισης των καταναλωτών της νέας εποχής αλλά και όλα τα απαραίτητα marketing tools που χρειάζεται μία επιχείρηση του κλάδου των τροφίμων για να αναπτυχθεί περαιτέρω.